25 december, 2008

Merry xmas!




I want to wish you all a blessed day of xmas.

5 opmerkingen:

Knutselfreak zei

~Vrolijk Kerstfeest~
Liefs,
Marco, Selma & Naomi

M@risk@ zei

Ik wens je hele fijne kerstdagen en een mooi en gezond 2009.

Romy zei

Fijne kerstdagen:)

Anoniem zei

Fijne kerstdagen en een goed en gezond 2009 met Gods onmisbare zegen gewenst.

Melanie zei

hoi Miranda, bedankt dat je een berichtje op mijn blog hebt achtergelaten, echt lief! tja, ik kwam in de gallery, zag de foto en dacht jeetje wat leuk, helemaal garppig dat je een nederlandse blijkt te zijn! Ik ben al een tijdje lid van faithsisters, maar ben helemaal niet actief geweest, heb wel via faithsisters ook Erica leren kennen, grappig he? Je hebt ook leuke dingen op je blog staan zeg, ik doe nu met name veel digitaal, maar heb al fotoalbums versierd nog voordat het ook in nederland een hype werd, maar dan met eigen dingetje, papier, tekeningetjes etc. We komen elkaar nu vast wel vaker tegen! alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!!! liefs, melanie (oh ja, wat heb jij een stel schattige kids zeg!!!)